#társadalmi szerepvállalás

Lépéskényszer: nem könnyű eleget tenni a fenntarthatósági elvárásoknak, de végül csak kifizetődik
 

Lépéskényszer: nem könnyű eleget tenni a fenntarthatósági elvárásoknak, de végül csak kifizetődik

Mind az EU-ban, mind az USA-ban egyre inkább a vállalati stratégia része az úgynevezett ESG-követelmények betartása. Bár még komoly kihívást jelent az átláthatóság és a minőségi adatszolgáltatás, a fenntarthatóság mérhető hasznot hoz. A legnagyobb magyar cégekről rendhagyó listát készített a Planet Fanatics Network fenntarthatósági tanácsadócég és a HVG. A rangsor, amelyet az olvasók a csütörtökön megjelenő HVG hetilapban és a hvg360-on találnak majd meg, megmutatja, hogy üzleti jelentőségük mellett mennyire felelősen működnek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási szempontból.


Hősök akarnak lenni - a Z generáció és a fenntarthatóság
 

Hősök akarnak lenni - a Z generáció és a fenntarthatóság

A Z generáció tagjait aktívan foglalkoztatja a fenntarthatóság, így a magas ESG-minősítéssel rendelkező vállalatok nagyobb eséllyel tudják megszólítani az ebbe a korosztályba tartozó munkavállalókat. A legnagyobb magyar cégekről rendhagyó listát készített a Planet Fanatics Network fenntarthatósági tanácsadócég és a HVG. A rangsor, amelyet az olvasók a csütörtökön megjelenő HVG hetilapban és a hvg360-on találnak majd meg, megmutatja, hogy üzleti jelentőségük mellett mennyire felelősen működnek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási szempontból.

Gonda Gréta Gonda Gréta

Hamarosan jóval többet tudunk majd a vállalatok működéséről, és ezzel mindenki jól jár
 

Hamarosan jóval többet tudunk majd a vállalatok működéséről, és ezzel mindenki jól jár

A fenntarthatósági jelentés nem csodaszer, de képes növelni a vállalati működéshez kapcsolódó transzparenciát, aminek alapján a finanszírozók tájékozottabb döntéseket tudnak hozni. Kérdés, képesek-e megoldani a hazai cégek a szintlépést. A legnagyobb magyar cégekről rendhagyó listát készített a Planet Fanatics Network fenntarthatósági tanácsadócég és a HVG. A rangsor, amelyet az olvasók a csütörtökön megjelenő HVG hetilapban és a hvg360-on találnak majd meg, megmutatja, hogy üzleti jelentőségük mellett mennyire felelősen működnek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási szempontból.